کابینت های صنعتی آشپزخانه – تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 کابینت زمینی جزو تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که دارای کاربردی اساسی در محیط آشپزخانه می باشد. کابینت زمینی در تمامی مراحل آماده سازی، پخت و پورسیون کارایی دارد، جنس این کابینت از ورق استنلس استیل ۳۰۴ نگیر بوده که مقاومت بالایی در برابر شستشو دارد.

لولاهای بسیار مقاوم با کیفیت بالا جهت سهولت در باز و بسته شدن درب ها و همچنین پایه های استنلس استیل با قابلیت رگلاژ جهت تراز نمودن کابینت ها.

کابینت دیواری :

نقش موثری در چیدمان و دکور تجهیزات آشپزخانه های صنعتی دارد.

در شرکت آلفا استیل غلامی طراحی کابینت دیواری از ورق تماما استیل ۳۰۴ دارای درب و دستگیره استیل به همراه طبقه هایی درون کابینت ها با مرغوب ترین کیفیت استیل به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

کابینت آبچکان :

یکی دیگر از انواع کابینت های مورد نیاز تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که تجهیزات شستشوی ظروف فست فود و رستوران می باشد که می تواند در روی سینک شستشو قرار بگیرد.

کابینت ایستاده :

نوعی دیگر از کابینت های صنعتی، کابینت ایستاده استیل صنعتی می باشد که بایستی در وحله اول دارای مقاومت بالا باشد و پس از آن بتوان به راحتی آن را شستشو کرد.

آلیاژ استیل ۳۰۴ مرسوم ترین استیل برای این کابینت ها می باشد ولی باید توجه داشت که در مکانهایی که به شدت مرطوب هستند و یا اینکه از مواد شوینده قوی و اسیدی استفاده می کنند بایستی از آلیاژ استیل ۳۱۶ بهره برد. کاربرد این کابینت در قسمت پخت برای نگهداری ادویه  و در قسمت شستشو برای دپو کردن ظروف تمیز می باشد.

ساخت و نصب انواع کابینت های استیل مخصوص رستوران با در نظر گرفتن استانداردهای وزارت بهداشت و با مناسب ترین قیمت واستفاده مواد اولیه و اجناس درجه یک، دقت بالا در مونتاژ و نصب در شرکت آلفا استیل غلامی صورت می گیرد.

شماره تماس دفتر:    ۶۶۲۴۳۷۶۳-۰۲۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.