برگر کلاسیک یا همبرگروهر آنچه که در مورد برگر باید بدانید.

برگر کلاسیک

برگر یا همبرگر یا استیک وین یا استیک استراسبوری از جمله نام هایی می باشد که هر جا آورده شود مفهومی یکسان دارد، برگر کلاسیک این غذای خوش طعم احتمالا در ابتدا در قرن نوزدهم میلادی به شهرت خود را به دست آورده و شروع به اوج گیری کرده است. در بخش راه اندازی فست فود (راه اندازی و آموزشتجهیزات آشپزخانه صنعتی آلفا استیل غلامی ، یکی از برگرهایی که به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود، برگر کلاسیک یا Classic Burger نام دارد.

برگر کلاسیک و تاریخچه آن

برگر احتمالا در ابتدا در قرن نوزدهم میلادی برای اولین بار از آلمان به ایالات متحده وارد شده است. ایالات متحده مرکز این غذا بوده و طعمی که در این کشور دارد از دیگر نقاط دنیا متفاوت می باشد. دستور العمل های بسیاری برای برگرها وجود دارد که هر کدام از آن ها طعم متفاوتی را ارائه می دهد اما بزرگ ترین برگرهای دنیا به فرمول های متفاوت و خاصی از ادویه ها و گوشت برگر رسیده اند که در ادامه آن ها را برای شما آموزش خواهیم داد.

برگر کلاسیک

انتخاب گوشت مناسب برای برگر

فرمول های متفاوت برگر، تنوع در طعم و کیفیت را در این غذا به وجود آورده است که انتخاب کردن گوشت مناسب از میان انواع گوشت موجود، از دلایل اصلی این تفاوت می باشد. یکی از روش های ساده ای که برای لذیذ کردن برگر وجود دارد، استفاده کردن از دو قسمت مختلف از گوشت یک گوساله نر می باشد!

این قطعات بزرگ گوشت احتیاج به هوای انجماد دارند تا خوب خرد شوند و داخل چرخ گوشت ریخته شوند. پیشنهاد ما این است که قطعات چرخ گوشت، حداقل سه ساعت در فریزر نگهداری شوند. در هنگام چرخ کردن گوشت ظرف یک ظرف که حاوی آب و یخ باشد تهیه کنید و کاسه درون آن قرار دهید که یخ کاسه را احاطه کرده باشد.

برگر کلاسیک

سپس گوشت چرخ کرده را داخل کاسه مورد نظر قرار دهید، و آخرین نکته که اشاره به آن می تواند برگر کلاسیک شما را جذاب تر و لذیذ تر کند این است که از فشار کم تری استفاده کنید تا همبرگر شکل پفکی خودش را حفظ نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.