چرا از تجهیزات استنلس استیل استفاده کنیم؟

در این متن ما به توضیح دلیل اینکه چرا بسیار مهم است تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی شما استنلس استیل باشد میپردازیم.

استنلس استیل(فولاد ضد زنگ) در صنایع بسیار زیادی مثل هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی و مصارف پزشکی سالیان سال است که مورد استفاده قرار میگیرد. چرا؟ چون فولاد ضد زنگ یه ماده ی بسیار عالی برای مصارف صنعتی است. طول عمر زیاد، سهولت در تمیزی و … باعث میشود برای سالیان دراز این فولاد در این صنایع مورد استفاده قرار گیرد. به ۵ دلیل اهمیت استفاده از فولاد ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی میپردازیم:

سهولت در نظافت

فولاد ضد زنگ خاک را جذب نمی کند، این دلیل باعث می شود که یکی از بهداشتی ترین مواد در بازار باشد. تمام تجهیزات آشپزخانه ضد زنگ را می توان به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز کرد.

طول عمر زیاد

بیایید با این مسئله روبرو شویم که تجهیزات استنلس استیل میتواند گران باشد و همه ما میخواهیم از آنها نهایت استفاده را ببریم. فولاد ضد زنگ قابل اعتماد، بادوام و همچنین مقاوم در برابر زنگ زدگی و لکه هاست. همچنین کیفیت بصری آن تا مدتها حفظ میشود.

بهداشت، بهداشت، بهداشت!

بهداشت مهمترین جنبه در یک آشپزخانه صنعتی است و فولاد ضد زنگ انتخاب عالی برای آشپزخانه های صنعتی است.

استنلس استیل تنها چیزی است که مورد توجه بازرسان مواد غذایی و بهداشتی استی زیرا غیر متخلخل است و شرایط ورود و رشد باکتری در تجهیزات استنلس استیل فراهم نمی باشد.

بر طعم مواد غذایی اثر نمی گذارد

فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، هیچگونه تاثیری روی مواد غذایی ندارد و با ادویه هایی که در هنگام آماده سازی غذا استفاده نمی شود واکنش نشان نمی دهند در نتیجه بر طعم اصلی غذا تاثیرگذار نیست.

مقاومت در برابر گرما

بر خلاف بسیاری از مواد، فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت و خوردگی است و بنابراین تراشه و کرک نخواهد کرد و تحمل این ماده در برابر شکستن و خرد شدن زیاد میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.