اره استخوان بر چیست؟

یکی از پرسش های رایجی که کاربران از ما می پرسند در مورد نام اره استخوان بر است. البته کسانی که در این صنعت فعالیت می کنند به خوبی با این نام آشنایی دارند اما برای کسانی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند شاید این نام برای شان عجیب و یا نا آشنا باشد از این رو تلاش کردم تا در خلاصه ترین حالت ممکن آن توضیح دهم:

اره استخوان بر ابزار یا دستگاهیست برای برش دادن گوشت که معمولا جنس آن از آهن است و دارای تیغه یا دیسک تیز می باشد که به کسانی که در زمینه صنایع غذایی، در رستوران های متوسط، قصابی ها و مکان های مشابه کار می کنند و با گوشت سر و کار دارند به چنین وسیله ای برای برش گوشت نیاز یدا خواهند کرد. بر خلاف نام استخوان بر، بیشترین استفاده این محصول برای برش گوشت است اما این نام در این صنعت رایج شده است

دستگاه اره استخوان بر با دارا بودن تیغه های انادایز شده قادر به بریدن انواع استخوان و گوشت منجمد در اندازه های مختلف موجود می باشد.

مکان هایی مانند تالارهای پذیرایی، قصابی ها، و حتی رستوران ها به طور کل سر و کارشان با گوشت است، به ابزاری مانند اره استخوان بر نیاز دارند تا بتوانند از آن برای برش گوشت و استخوان ها استفاده کنند البته لازم به ذکر است که از این محصول برای برش ماهی نیز می توان استفاده کرد. از این رو ما بر آن شدیم یکی از محصولات خود، یعنی اره استخوان بر را به شما معرفی کنیم.
شما فقط کافیست گوشت را روی صفحه این دستگاه قرار دهید تا گوشت ها را برای شما برش دهد و پس از آنکه با اندازه مورد نظر برش دادید، می توانید برای پختن انواع کباب از قبیل کباب دنده از آن ها استفاده کنید که این از کاربردهای مهم دستگاه اره استخوان بر است.

توضیحات فنی دستگاه اره استخوان بر

در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش قابل تنظیم بوده تیغه های این دستگاه دیگر مانند نسل های گذشته این دستگاه نبوده که به صورت صفحه دوار در زیر قرار داشتند به همین دلیل ارتفاع برش و امنیت بالا را برای شما به ارمغان اورده است. مشخصات فنی دستگاه اره استخوان بر جنس بدنه اره استخوان بر تک فاز مدل A/E 155 تمام استیل و ضد رنگ بوده و در مقابل قیمت آن، عملکرد بی نظیری دارد. طراحی دستگاه به گونه ای بوده که براحتی میتواند آن را تمیز کرد و همینطور تیغه دستگاه قابل جابه جایی میباشد. موتور اره استخوان بر دارای تهویه بوده و همینطور از ترمز الکترونیکی برخوردار میباشد که بسیار کارآمد میباشد.
وزن تغریبی دستگاه ۳۳ کیلو بوده و قدرت موتور اره استخوان بر ۰,۷۵kW میباشد. ابعاد اره استخوان بر ۴۳۵ x390x845mm است. کاربرد دستگاه اره استخوان بر دستگاه اره استخوان بر مناسب برای بریدن انواع گوشت ، و بریدن استخوان از جمله گوشت و استخوان یخ زده می باشد ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه اره استخوان بر یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.